Hotel Örgryte

Bild från jobbets facebook sida

Det finns sånna dagar som är bra och andra dagar som är ännu bättre.
Igår var en mycket bra dag. Älskar att fixa och dona och det gjorde jag igår på jobbet. Vi hade tema kväll/afterwork och det var påsktema igår. OCH VAD BRA DET BLEV!! Dekorerade och dukade hela matsalen i påskens alla färger och var nästan lite hög på lyckorus när prinsen kom för att hämta mig och ville inte alls lämna hotellet.
Hade mycket att göra igår efter att jag jobbat då vi hade tillgång till en bil men svängde förbi jobbet snabbt innan vi var tvugna att åka hem till kisse-missen som vart ensam hemma i 11 timmar. (hon var riktigt sur när vi kom hem och är sur även idag). Tjenare vad mycket folk det var där!!! Önskade att man kunde tagit med sig kattstackarn så hade vi kunnat vara på jobbet hela kvällen men får ju ta hänsyn till allergiker och kanske lite hög ljud nivå för hennes bästa.
Ser fram emot nästa tema kväll att planera (hoppas att det blir fler?) och har redan börjat fundera på hur man marknadsför bäst/billigast. Igår var succé och en underbar final trotts att jag bara var där i 10 minuter...
Well done Kollegor!

Kommentarer
Postat av: Modesty

Visst var det en lyckad kväll!!! :)

Och det är tack vare en härlig personal & härliga gäster! En bra mix mao...

Me like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback