S.p.i.c.e. och Lipp


Jag ikväll...


Mötte upp närmsta vännen Micke efter att han slutade jobba för att fira hans födelsedag. Började med att gå till Spice vid Saluhallen här i Göteborg.New York resa om TVÅ veckor. Blev något glas där.

Efterråt bestämde vi (jag egentligen) oss för att gå vidare. Gick till LIPP på avenyn. Sist jag var där åt jag en fantastiskt osttallrik och det blev en sån igen för min del. Vuxenlivet börjar komma ikapp mig. Kommer ihåg när jag inte förstod hur man kunde beställa ost till efterrätt. NU kan jag inte förstå hur man INTE kan beställa ost till efterätt. Sån underbar smak! Älskar ost. Vill inte något annat än beställa ost när jag är på restaurang.

 
OST OST OST OST!!!

 

Aja... ny dag imorgon med. Nu ska jag nana med prinsen. Ska inte börja jobba förrän hal 3 imorgon så ser verkligen fram emot en mysmorgon med honom. Inte haft de på så länge jag kan minnas....

 

Over and out!

 
2010-09-23 00:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback