spänning

Bild: kärlek från kräftskivan igår.


 

Sitter hemma i min soffa och tittar på valvakan.

Riktigt överraskad av hur engagerad jag blivit i det här valet. Försökt titta på många debatter och frågat många frågor. Mitt andra år jag röstar (borde egentligen vara 3e men jobbade på Kreta när förra valet var och brydde mig inte - jag vet jag skäms).

 

sitter som på nålar. Funderat in i det sista på det här valet. Läst, diskuterat och lyssnat.

Skulle jag rösta på det jag tror är bra för Sverige eller skulle jag taktikrösta även där för att det kanske är bäst för landet.

 

Lite orolig för siffrorna jag ser på tv. Mår illa . . .

Får en konstig känsla i magen. . .

 

 
 2010-09-19 21:32 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback