kräftskiva i Ingared, Göteborg

Efter många om och men så visade sig att jag skulle få gå på årets första (och kanske sista) i Ingared strax utanför Göteborg. En kollega bytte med mig så jag kunde komma ut till vännerna och frossa i kräftor.

 

Fick sms av min prins igår när jag satt på jobbet. Han informerade mig att kan skulle köpa kräftor för 299kr/kg. Gillar att studenten lyxar till det. Men hur kan de vara så dyrt??? 

Haft en vecka med lite sömn och skulle dessutom upp kl 06:00 idag så det blev vatten för mig och lyckades hitta en bil som skulle hem tidigt till Göteborg så jag fick vila lite.

 


 

 

 

översta bilderna: Anna och Sofia, vackraste Lina, en sovande pojke klockan 22:00.

nedersta bilderna: hej kräftan, lina och malin dansar loss, jag mumsar på baguetten

Tackar Andreas och Sofia för en mycket uppstyrd kräftskiva för 30 personer, med musik, sänghäften, quiz och goa såser. Stämmningen var verkligen på topp!!

 2010-09-19 22:46 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback