hemmagjord tapas

Vi hade bestämt att det var myskväll ikväll så när jag kom hem sliten efter jobbet så gick vi direkt och röstade för att sen inhandla ingredienser till tapas.

Har blivit riktigt frälst på Tapas. Perfekt för en som mig som har beslutsångest och jag får äta allt jag vill från menyn. Fyller snart år och då kanske det blir mer tapas???

Haft svårt för bacon och daddlarna innan men blev helt tokig när jag testade de på en restaurang och det var lika gott idag.

Nu är snart valvakan slut och har en klump i magen. Känns konstigt. Tyckr det är läskigt att så mycket som 6% av rösterna gick till fel parti.

Med den klumpen ska jag nu gå och lägga mig. Sjukt sliten och ser fram emot att få sova mer än 5 timmar inatt. usch va jag . . .

 

 

Bild: Tapas - quesdias med kyckling och mozarella

mozarella och tomatsallad

vitlöks/chillifrästa räkor

fetaostfyllda körsbärstomater

baconinlindade daddlar

friterade bläckfiskringar

härlig aioli

 2010-09-20 00:21 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback