minnen från november 2009

Tiden går så otroligt fort. Tänk att det var ett år sen det bara var 1½ månad sen vi skulle åka till Filippinerna och det inte blev av. Nu är har det gått ett år sen dess och snart åker vi ändå. Synden som ger sig!!

Det jag direkt tänker på från november 2009 är när vi åkte till Lidköping och går på inflyttnigsfest hos Karin och CJ. Bodde i en stuga på säkert 10 kvadrat. Mini liten. Det vär även där som jag tappade min nya systemkamera i en flod. Grät och grät floooder.

Det var uuuunderbart att träffa mina stöten vänner igen. Lycklig över att jag träffat dem och är samtidigt så ledsen över att alla är så långt bort. Nackdel att flytta hela tiden.


Vår söta lilla stuga som vi tryckte in oss två i.

Värdinnan Karin och söta Hanna


Karin jag och Underbara Anna.


Kvällen bjöd på skratt, prat och underbara minnen jag bevarar nära hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback