t r e d j e n o v e m b e r t v å t u s e n t i o



senaste tillskottet: digitalfotoram



Usch som det regnar och blåser ute.  Inte alls sugen på att gå ut. Men måste ju ta mig till jobbet på något sätt. Det är stunder som denna jag önskar att jag hade bil. Köra från garage till garage utan att behöva gå ut.
Gått upp lite tidagare idag för att hinna med att packa träningsväskan för täånkte ta en prommenad till gymmet i stan för att hinna med ett pass efter jobbet. De håller på att bygga ut mitt gym jag brukar gå på så får testa samma företag fast inne i stan.

Igår slog det mig att det är exakt 1½månad kvar tills jag äntligen kommer iväg till Filippinerna. 3 veckor med sol och bad. 3 veckor i mitt favorit land. Första gången sen 2003 jag får fira jul med pappa och första året sen 2003 sen jag fick vara med mamma å fira hennes födelsedag (de har alltid åkt till Filippinerna på vintern och jag har aldrig haft råd att följa med) men nu så ÄNTLIGEN!

Träffa:
kusiner
Farbröder och mörbröder
Kusinbarn
gammel mostrar

Vara med om:
se när gammelmostrarna tillverkar choklad
åka vattenbuffel
duscha i en balja
bo i bungalow
ligga på stranden och njuta av värmen
äta mango så att de sprutar ut ur öronen
Dricka vatten från en ung kokosnöt
Tugga på sockerrör
Shoppa facet av mig på SM
Få massage
Pedikyr och manikyr

åka till:
Bantayan
Iloilo
Janiuay
Boracay
Cebu city

Alla gamla minnen sen 2003 (då jag var där sist) poppar upp och resfebern är ett faktum. Älskar den sida av mig själv. Och älskar att vi snart åker till Filippinerna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback