söndagen den 14 november 2010


mammi å jag med sushi i måndags i Halmstad

Efter en galet full 6 dagars vecka på jobbet så har jag en ledig dag imorgon. Otroligt mycket på jobbet men de har gått hur bra som helst. Hade underbara danskar och konferensgäster på middag i lördags och det var nog en av de bästa dagarna på jobbet. Skrattade, serverade mat, vin , mer vin,  hade massa kollegor runt mig och njöt av alla gäster. Vi var ett perfekt team och allt gick som en smäck. Men om det gick som en smäck i går kväll så gick det kanske mindre "smäckigt" idag. När danskarna försvann så kom alla andra gästerna som bodde på hotellet för att äta frukost. Då kom det 4 barnfamiljer med som skulle ha frukost utifrån. Skrik skrik skriik och massa kladd överallt.

helt slut efter den här dagen så vill lägga mig nu. Halsen är sliten.
Riktig sovmorgon imorgon för att sen ta mig till gymmet och förlänga mitt årskort. MÅSTE fortsätta träna. Bklir galen utan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback