måndag den tjugoandre november tvåtusentio




Haft en underbar  " M E "   d a g  . Vaknade tidigt (trodde först jag var försenad till jobbet men efter ett tag kom jag på att jag inte jobbar idag), satte på kaffe, väckte prinsen, ät frukost och tog det lugnt. När prinsen gick till skolan så gjorde jag mig klar för att ta mig till till centrum för att handla ricinolja. Läst mycket om det, speciellt hos
Denise så tänkte att jag skulle testa.

Haft sånna cravings på baconinlindade daddlar och bläckfiskringar med aioli så tog mig inom affären för att överraska prinsen när han kom hem. Hann komma iväg och träna. Fortfarande lite slö men det är säkert bara för att jag var förkyld förra veckan. Nu sitter vi slöa och myser. Tänt alla ljus i lägenheten.

 Älskar när det är så här mörkt för då får man tända ljus så tidigt. Vi är verkligen duktig på att konsumera ljus i den här familjen! Men det här såå mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback