Jag är så himla kär

Vi är uppe i 3½ år när vi åker till Filippinerna.

 Idag har jag vart ledig och haft massa tid å titta tillbaka i den här bloggen. Började blogga innan vi blev tillsammans och hade glömt hur ång tid det tog för mig innan jag fick honom. Alla tankar vi haft och hur unga vi var. Hur vi har utvecklats tillsammans.

Möttes i Stöten och blev jätte bra vänner. När vi slutade jobba så åkte jag fortfarande och hälsade på honom i Göteborg. Som vänner! Vi hade så himla kul och en dag blev jag tok kär. Det var en blixt från klar himmel. Tanken hade inte ens funnits där. Då började jag "operation - fånga Henrik".  3   m å n a d e r   t o g   d e t .'
 Från Valborg till 1 augusti. Många tårar och "allvarliga snack" om att vi inte passar. När jag gav upp så ångrade hans sig. TOK PELLE


best friends 2007

början på förhållandet 2007

Åker till Egypten tillsamman november 2007

Julmarknad på Liseberg med svigers innan vi tar en andra säsong i stöten 2007

Lediga kvällar i stöten tillbringades i Tipi 07/08

Upplevde massa kul tillsammans den säsongen 07/08

För andra säsongen i rad ordnade jag en personalfest. Denna gången skulle vi ut i jungeln. 07/08

Receptionsavslutning i toppstuuga  april 2008

Fkyttar till Oslo maj 2008, början på något nytt. Vi flyttar ihop

Firar henriks systers studen. Åker heme n snabbis från Oslo maj 2008

upplever Oslo. YUtflykter varje helg sommaren 2008

Gifter oss inte men köper namnsmycken i julklapp. vintern 2008

Bara för attvi slutatjobba i stöten betyder det inte att vi inte kommer tillbaka. 2008/2009 var vi där flera gånger.

Åker till Kreta för att uppleva mitt gamla yrke som reseledare. maj 2009

Flyttar till Göteborg för att stanna. Skaffar en bostadsrätt ochblir sambos PÅ RIKTIGT!!

Inflyttningsfest



Så otroligt tacksam över det liv vi haft tillsammnas. Utvecklats coh gjort det vi velat. Så mycket minnen tillsammans och vill att vi ska hålla på så här hela livet. Blir kanske inte mer flyttar som vi gjort innan men uppleva uppleva uppleva. Växa tillsammans. Jag är otroligt lyckligt lottad som har de så här bra.


Kommentarer
Postat av: Karin

Mitt hjärta, vad fint skrivet <3 Ni är fina ihop!!

2010-11-18 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback