tre små gummor på push Nelly outfit award


Bilder från Nelly.se



Hade så himla kul. Men nu är man sliten 2 dagar i rad. Ont i fötterna med.
Lätt värt det.
Tjejkvällar är toppen...



Började fredagen/valborg hemma hos svärmor på släktmiddag, fortsatte vidare hem till mig och mötte upp tjejerna. Vin och massa snack (och rödvin på vägg och klänning hann jag med).
Kom in till Push och blev fotograferade. Fick 2 klänningar gratis och en fantastiskt kväll med 2 underbara tjejer. Till helgen kommer emma och annie med så antar att vi inte kan hålla oss ifrån att ta en sväng om nästa helg heller.

Lite ångest för på onsdag händer det saker. Känns de bra så delar jag med mig...  .)

Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

VAAAA? du började hemma hos mig med valborgssläktmiddag!!!! Grrrr ...

2010-05-02 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback