Sängliggandes

Kunde inte säg nej till ett step/danspass med instruktören Louise igår trotts at jag kände att halsen höll på att ta kål på mig.


Gick ner till gymmet på en timme. Körde en halvtimme på löpbandet och sen en timme på steppen fullt ut. Efterråt kände jag nog att det var onödigt mycket rörandes på mig då jag kanske trodde att febern skulle komma.


Hostat, snarkar, gnisslat tänder hela natten och idag är det ännu värre. Skulle tagit ett skivstångspass nu innan jobbet men får väl inse att det inte alls är bra.


Passet är nu avbokat men tänker ändå utöva lite vardags motion och gå till jobbet.
En timme i lugnt tempo kan väl inte skada???


Det är ju ändå fantastiskt väder ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback