inställt tjej besök



Foto: juni 2008. En tjejhelg i Oslo. 3 galna dagar tillsammans som alltid kommer förbli oförglömliga! En av de mest underbaraste vännerna någonsin 4ever!


Skulle haft Annie här i helgen men tyvärr blir det inställt. Jätte ledsen för saknar henne ofantligt mycket men ska ner i juni då vi har reunion med gamla GR06.

Just nu är jag i valet och kvalet på om jag ska åka ner till henne i Malmö eller om jag bara ska vänta snällt till 5 juni. Har vi väntat i nästan 2 år kanske jag kan hålla ut 1 månad till? Känner att jag behöver henne just nu. Går inte att beskriva hur tokiga vi är tillsammans och vågar inte ens föreställa mig hur vi kommer ha det när HELA GR06 klassen träffas. Sist vi va allihopa var 2006. 4 år sen. De flesta hade precis gått ur gymnaisiet och jag var runt 21. Vi var som en riktig hönsgård och stackars Andre var ensam tupp. Fick inte många sylar i vädret men han fick snällt gilla läget.

Åhhhhh vad jag längtar nu.


Ska jag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback