ångest - imorgon kommer något bli offeciellt.

imorgon kommer något bli officiellt.

det hände i fredags.
Hade en riktig ful dag den dagen.
Ni vet -  hade planerat in å fixa mig innan jobbet vid kl 07:00 och hinna packa ner kläder å va organiserad.
Började dagen med att jag somnade ifrån klockan och vaknade 7 minuter innan jag skulle vara på jobbet. Dock så kom jag bara en kvar försent då alla vagnar och bussar passerar mig...

Men så fortsatte dagen. Stress stress stress.
På grund av valborg så gick inte vagnarna som de skulle och då missade jag massa och sprang fram och tillbaka. Hann med middagen hos svärmor vilket var underbart. Sen var det att stressa vidare i taxi med svägerskas kille som oxå skulle iväg.

Möta upp tjejerna och sen hem till mig. där kunde jag fixa mig men bedömde läget att jag inte hann duscha och fixade mig med de som fanns att jobba med. Tyvärr regnade de ute. Annars hade jag velat ha fint utsläppt hår. Fick bli något slarvigt men inte så bra som jag ville. Känner mig inte alls nöjd. Svettats runt hela dagen coh kände mig riktigt osnygg och ofräsch.

Fick gratis klänningar på Nelly och en trevlig goodiebag.
Men det hände något mer vilket jag inte kommer berätta om det inte känns ok imorgon när det blir officiellt.

3,5h kvar tills det blir onsdag.....

KLUMP I MAGEN


Kommentarer
Postat av: Modesty

Nu e jag nyyyyyfikeeen....

Postat av: Modesty

Meeeeeen... Nu har det ju gått massor med minutrar och timmar på det här dygnet...

2010-05-05 @ 11:08:40
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback