lördagkvällen i Oslo

Vi fick besök av Nikkis jobbarkompis Charlotte som praktiskt taget bodde i lägenheten under min vistelse vilket var hur mysigt som helt. Hon var så himla söt och bubblande glad coh pratig som mig att vi 3 fick en jätte bra helg tillsammans.
Från början så skulle bara jack och Nikki ut så Charlotte vart sjuk i siste men efter några glad vin så hade vi övertalat henne :)



Jag


Nikki


Mer vin till charlotte...

... sen var det dax att sminka henne...

... och fixa håret innan hon var redo för att göra Oslo.


Hade så fantastiskt roligt med er tjejer och det var precis vad jag behövde. Släppa loss och bara vara mig själv. Släppa taget om all stress och oro.

Dock vaknade jag upp och mådde sisådär på söndagen men alla skratten vi haft tillsammans var absolut värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback