fredagen den 19 mars 2010

vaknade innan klockan ringde och var hur pigg som helst.
Hur funkar det? man ska inte vara pigg 06:10 när man bara sovit 6 timmar. Men upp skuttade jag och på med sminket innan jag skulle till jobbet.

Jobb fram till klockan 15:00. Mysigt coh vill bara krama alla mina jobbarkompisar som är så söta. Trotts att jag vart ett neggo (kanske fortfarande lite kvar i mig) så får se mig att le. Underbara!

Direkt efter jobbet gick jag hem till prinsen.  Myste lite innan han började spela dataspel och då begav jag mig till gymmet. Sprang på bandet (hör ochhäpna. Orkade inte de förr i tiden utan powerwalkade bara) för att sen köra skivstång i en timme. Brukar alltid välja samma vikt men idag kände jag att jag bara ville slita ut mig och snacka om att jag var slutkörd efter passset. Benen och armarna skakade att de knappt gick att gå hem.

Nu sitter jag här ruffsig i håret, utan smink, nylackad på naglarna och bodylotion håller på att gojsa in sig i huden. Väntar på prinsen som ska komma hem efter sin träning så att vi kan ha lite VI-tid tillsammans. Se på film coh KANSKE snaska i sig något gott. hmmmm.

om jag är en bra flickvän så knatar jag till affären coh köper något så han blir glad men jag är nog inte så bra egentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback