frånvaron är stor. . .


Foto: favvo Lina
Titel : Hunrgig som en varg




Måste säg att frånvaron är riktigt stor här inne. Bloggen är inget som prioriteras i stundens stressiga tillvaro. Nu är jag i skrivande stund hemma hos pappisen. Fick en härlig sovmorgon till kl 10:00 sen runt lunch var det att åka iväg och käka ute.

Kände att jag inte kunde sitta inne en fantastisk dag som denna så tog en prommenad vid havet i en timme. Underbart! Önskar jag fick möjlighet till det lite oftare vilket är omöjligt då jag inte bor vid havet i Göteborg. Härligt att streesa ner, känna solen i ansiktet coh låta tankarna vandra.

Senare i eftermiddag ska jag hälsa på systeryster - LOVELY!
och sen blir det at siva hemma hos mamma då vi ska ner till Lund imorgon för att gå igenom lite info om cellgifter. Kommer hem sent till Göteborg imorogn och börjar jobba sen tidigt på onsdag.

Hade en fantastisk helg i stockholm och glad att jag åkte upp. Bilder kommer när jagkommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback