mysfrukost


Kärlek


Igår när jag och prinsen tog samma buss in till stan så sa han:
-Va mysigt det hade vart om vi kunnat gå av och äta frukost tillsammans nu.
-åååh kan vi inte göra det snart, utbrast jag.

Som vanligt är jag alltid otålig och vill göra allt nu nu nu. Eftersom jag jobbar kväll idag och prinsen inte börjar skolan förrän kl11 så åker vi in till stan nu för att äta mysfrukost tillsammans. 1a gången vi äter frukost ute. LYX!

Men jag ska säg att det inte var det lättaste att få upp sömntutan.


Klockan ringer 08:30
-Nu ska vi gå upp (jag)
-Mmmmmmmm (han)
Jag går upp.


5 minuter senare:
- Nu får du vakna (jag)
-VA, har klockan ringt? Snälla 5 minuter till (han)
- ok (jag)


20 minuter senare:
-Nu måste du gå upp om vi ska hinna (jag)
- inget svar (han)
-Hallå? (jag)

Äntligen ser jag hur det börjar röra sig och han ålar ur sängen och ut ur sovrummet coh in i badrummet. Där har han nu stått i duschen i 10 minuter...


Blir alltid förvånad över vilken sömntuta han är när jag alltid vart pigg på morgonen och brukar skutta upp så fort jag vaknar. Men han är söt när han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback