26 januari 2010 - hemma i Göteborg

Vaknade efter mycket om och men kl 8 imorse. Hade svårt att sova som vanligt och slocknade efter att jag bestämde mig för att testa pappas spikmatta vid halv 2.

 

Kom fram tidigare än beräknat till Göteborg så belönade mig med att åka inom affären och laga lite mat till idag och imorgon. Nu är det 3 arbetsdagar framför mig (hade den 1a av 4 nyss) sen kommer Linn Helen ner och när hon åker så kommer prinsen hem från 9 dagars semester i Alperna.

 

Längtar massa efter honom nu. Kommit in i en underbar smekmånadsfas (som min lärare på gymnasiet så fint hade sagt) och känner hur det pirrar härligt i magen när jag tänker på honom. Saknar när vi inte är tillsammans.  Härlig känsla med jobbig när han är borta. . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback