visiting my loved ones


Trotts att det bara var en vistelse i 24 timmar så hann vi med massa i hemstaden Halmstad.

Så fort jag kom fram åkte vi till sjukan. Mamma skulle ta prover och jag fick hjälp med att ta av stygnen på fingret. 10 dagar har gått sen det
hände.  Ont som tusan men nu är det äntligten över. Ska försöka använda fingret nu och hoppas på att känseln kommer tillbaka. Annars är jag så gott som hel.



Hittade en bild från back in the days när man var lite mindre. Så kul att hitta tycker jag.  Min bror har på sig en folkdräkt. E de från Ungern? Vi tyckte det var kul då. Detta är från en midsommar way back. Haha. ser ni hur min bror ser ut... SÖT!

 

Innan jag skulle åka hem gick vi upp hyffsat tidigt och jag fick frukost. Mammas frukostar is the shhhiet! Hon hade med sig mango från Filippinerna och det går inte att jämföra smakerna med dessa och de som går att köpa i affären. Vilken smakorgasm!!! Till det fick jag ryggbiff på macka och ett stekt ägg. MUMMA!


så här underbart gula mangos finns det aldrig att köpa i affären.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 16:05:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback