Stockholmsplaner i mars!

Jag får besök av Frida och Emma i Oslo maj 2009


 

pratade med en gammal vän jag träffade när jag började plugga på högskolan i Halmstad 2003 och som sen fick mig att välja att läsa på Akademi Båstad. Fått många fina minnen tillsammans.

Nu har jag blivit bjuden25årskalas i mitten på mars och jag har tackat ja. Vet inte vad det är med mig och Stockholm men vi har alltid haft lite svårt för varandra. Just nu känner att jag behöver ha något att se fram emot. Lämna Göteborg och se nya saker för en helg och detta passade utmärkt.  Ska ge Estockholmo en ny chans. Ser fram emot att göra stan och framför allt festa loss med gamla vänner.

12 mars är det jag Majki och Danny boy som sätter osss i bilen från Göteborg för att styra vår kos mot Huvudstaden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer ju också!

ska bli så roligt att fira fröken vetlanda lite!

tänk när vi firade din 20årsdag... :)är ett tag sen nu.

vi ses om några helger!

kram

Postat av: Crazy Mom

Ååååååhhhh hjälp vad ska hända nu då ... ? =)

2010-02-12 @ 09:07:33
Postat av: Anna-Lena

va kuuul!min 20 års dag. va de då du cyklade in i en vägg eller emma försvann? haha.. detta kan bara gå galet. jag är glad att micke och danne är med. Vem ska annars ta hand om mig? Emma kan man ju inte lita på ;)



Uuuunderbart de kommer bli!



2010-02-12 @ 17:22:52
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback