revansch


you against me




Idag innan jobbet tänkte jag skulle göra ett nytt försök med stavmixern och se om han var sugen på att kapa fler fingrar som i
fredags. Kanske överdriver lite för innerstinne  V E E E T   jag att man bara skadar sigom man stoppar in fingrarna i bladen.
 J A G  V E T  D E T !

Trotts den visdommen var jag på helspänn och skakade lite lätt. Mixade bland annat jordgubbar som påminde om mitt kött i fredags och stod där på helspänn, rös och darrade. Men det var över på några minuter så nu är jag tillbaka på sadeln igen.


TIPS: stoppa inte in fingret i en mixer och tryck på knappen. Det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Å om man stoppar fingret i mixern så se till att ha en Mrs Boss i närheten som kan köra dig till akuten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback