pulserande finger med 3 stygn i.

Glad över att det inte gör för ont i fingret.
Blogg tokig som jag har blivit så var en av mina första tankar efter att jag fick tvättat mitt finger hos
läkaren att jag ville fotografera det för att lägga upp det på bloggen.

Visat bilderna för prinsen och frågade om det skulle vara ok att lägga upp dem men det blev ett bestämt NEJ. Det var absolut inte ok.
-Nej vel, tänkte jag men sitter fortfarande och funderar på det.

Hur äckligt jag än tycker att det är med blod så blev jag faktiskt faschinerad över hur det såg ut. ATT DET KUNDE SE UT PÅ DET VISET. Att det inte kunde kännas något när han klippte/snittade bort med kniv kanske (såg inte riktigt just då). Makalöst va bra kroppen är för hade antagligen svimmat annars. Trodde jag skulle göra det när jag fick 2 bedövlingssprutor i fungret dock.

Jobbat min näst sista dag denna veckan. Sugen på yoga på måndag. Det kan ju inte vara så ansträngande för fingret? Ska höra med dem kanske. . .

Det roliga var att jag hade bokat in en reservtid på gymmet idag. Fungerar så att när det blir avbokningar så kommer jag automatiskt få en plats på passet. 10 minuter efter att Mrs. Boss släppt av  mig hemma så får jag mail (00:20) där det står att jag är inbokad på skivstångspass idag 10:30. MOAHAHAHHAHAHAHAHA. Går genast in och avbokar det för kan absolut inte lyfta ngt de kommande 2 veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback