mys vännen

Var ju på 80-tals fest igår. Bilder kommer.
Var trevligt och tiden sprang iväg. Helt plötsligt så blev klockan så mycket att några skulle in till stan men jag åkte hem eftersom jag skulle jobba idag. Var på sånt bra humör (träffade Karin för första gången på ett halvår så det kanske inte var konstigt) så det hade bara blivit galet annars.

Kände att de var ett klokt val när jag vaknade. Gick upp vid 09:00. Lagom seg men efter 2 grapefrukter senare så var jag fit for fight igen...

Ensam ikväll eftersom prinsen hade tenta idag och nu är det tentafest för hans del. Kommer väl en extra mysig och full prins hem ikväll antar jag och väcker mig. grrr. Ska upp halv 7 imorgon för att jobba igen. Sen är jag ledig i 2 dygn.


LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback