jag tror jag somnar stående

Sov lite i natt. Trodde jag skulle ramla ut sängen när klockan ringde för blev så förskräckt.
Men det var bara att slänga i sig en kopp kaffe så piggnade jag till. Fullt ös på jobbet idag så har inte hunnit slappna av. Nu när jag kom hem så känner jag att somnar snart.

Väntar på att en tjej ska komma och se på lägenheten. Hon ska ta över den när vi flyttar. Skönt att veta att allt löser sig.

Ikväll nalkas det träning. Det blir bara step 1 så då anstränger jag inte fingret så mycket. Skönt att få röra på sig igen. Rädd att jag tappar lusten och det vill jag inte. . .


Musse spanar efter fåglar. Kattvakt i maj. Me like!


Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Vad skönt att det inte blir något skumt iom lägenhetsbytet, det har man juh varit med om :/

Postat av: Racer Mom

Kattvakt i februari, me like!! hehehehe

2010-02-11 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback