in strawtown

hemma säkert i hemstaden halmstad.
Åkte tidigt imorse och mamma hämtade mig.

Åkte direkt för tester på mammisen och jag gled in som på ett bananskal och fick mina 3 stygn bortplockade. Kändes ganska mycket men mammas ben fick aggera som avreagering. Ser missbildat ut så får nog sitta med plåster när jag ska jobba. Vågar inte sträcka på det ännu men de blir säkert bättre.

Vart inom ICA söndrum och hämtat upp ett paket. Öppnade det och allt satt som en smäck. Underbart! Nu längtar jag efter sommaren med så kan jag ha en klänning snart :)

Nu känner jag doften av mammas potatisgratäng och ryggbiffen är inne i ugnen. Vi ska äta samma som vi åt i helgen. Det var så himla gott ås bad mamma om att vi skulle ha det igen. Pappa kommer snart hit. Tyvärr jobbar min bror men vi blir nästan hela familjen iallafall :)


Lunchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback