Harmony

Önskar vi hade mer bilder från helgen då min norska bästis kom till Göteborg och myste . Tittade för första gången ingen bilderna på systemkameran idag.
Savner deg!

Dessa bilder visar vår trip till ICA vid mig. Hade vart och shoppat i några timmar under dagen och vart hemma och lämnat kläderna hemma hos mig. Innan solen gick ner skulle jag visa henna Göteborg uppefrån "berget" där jag bor så vi gick till utskiksplatsen

En toksnöig rutschbana. Finns inget bättre att posa på . . . eller?


Solen är ett mycket bra verktyg att arbeta utifrån :)


Utsikt över staden Göteborg - check!
ICA påsen användes som sittunderlag när vi drack kaffe och åt tortillachips samtidigt som vi pratade och lockade på en katt några meter ner.

ugly picture - check

Sees snart Lulla!

 


Kommentarer
Postat av: linn helen

åååå... søta. Savner deg også!!!

2010-02-05 @ 15:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback