Exet i lördags



Me and you



Märkt att jag på sistonne har börjat mobilblogga när jag är ute.
Trevlig överraskning när jag öpnnande bloggen i söndags. Vi innan utgång. Annis och Lulla hade bjudit in Majki och vi satt och tittade på våra "naturfilmer" vi gjorde när vi var i Århus 2008 då allt som kunde gå galt gick galt. Vi skratta så vi grät när Linn Helen sprang runt och visade forntida skelett (läs gamla grenar). Riktigt bra på att improvosera. Tur att min gamla dator fortfarande fungerar lite så vi hann se de.

Hann öven med att se videofilmen vi gjorde med jobbet under vår "insperation day" aka personalfest. Massa minnen förra helgen och jag älskar det!

"Med securitas direct går veien frem!
Alle for en og en for alle sammen . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback