alla hjärtans dag


 

Jag är en av de som tycker att det blir för mycket stohej runt alla hjärtansdag och att det här med att man MÅSTE köpa något till sin älskade är helt fel. Den här dagen är mest till för att alla butiker/affärer ska tjäna så mycket som möjligt på våra känslor om i världen.

 

Dock så tycker jag inte att det är fel att fira den men jag vill fira den med att vara med min prins utan massa presenter med hjärtan på. Inget onödigt svettandes i centrum för att hitta den perfekta saken till honom. Han har ju redan mig ;) Luskat lite vad jag kan mysa till det med den här dagen och vet fortfarande inte vad jag ska hitta på. Pengarna flödar ju direkt inte i och med att den nya lägenheten suger tag i allt som blir över varje månad.

 

  • Första valentines firades med feber (om jag inte minns helt fel så åkte vi till en härlig restaurang i Sälen men det står inte ngt om det i bloggen så kommer inte ihåg om det var den dagen)
  • Andra hjärtansdagen slutade med en mysig middag ute i Oslo men började med en liten besvikelse. Hade fått förslag av en gammal jobbar kompis att ta med mig prinsen till Frogner badet. BIG MISSTAKE!

Det bästa är att jag är ledig hela den helgen så vi kanske till och med kan åka iväg någonstans? Inte långt bort men några mil? Fast bäst är kanske att låsa in oss hemma och vara äta och mysa... Hmmm. Får fundera lite.

TIPS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback