Mangopancake



Varje dag samma sak.
Mango.

Här på Bantayan blir det mangopancake och mangoshake så det sprutar ur öronen.
Det finns inget som är så gott som mango. Så söt, så saftig och så beroendeframkallande! Framförallt så gör den att allt annat sug efter chips, ostbågar, pizza och godis försvinner. Precis avslutat en mangoshake och till lunch blir det en pankaka. Suttit och bloggat/facebookat i skuggan i restaurangen medans Henrik försöker plugga (haleluja att jag slipper ta med läxor vilket jag alltid gjorde när jag var mindre och gick i skolan och vi var borta i 5 veckor nästan varje år).

Rastlös som jag är så vill jag bara springa ner till stranden och slänga mig i vågorna men vi ska byta bunglow idag. Kom ju 4 dagar tidigare så de hade inte vår stuga ledig men de ska flytta nu så vi får den en dag tidigare iallafall.
 
2a raden istället för 5e. Seaview.... yes please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback