girls day

När jag vaknade (halv 12!!!!!!) idag så låg ett sms i mobilen och väntade på mig. Svärmor undrade om jag hade tid med henne så efter en sen frukost så letade jag upp mina älskade snowboardkläder i källaren och tog mig bort till henne.

Hon stod och väntade på mig vid svårvagnen och vi tog en härlig långprommenad innan vi shoppade för att göra julgodis. Nu har vi hållt på i flera timmar och jag är mätt bara av doften men de ska bli så spännande att testa.
Brukar aldrig fira jul hemma nästan så det är inte jätte ofta jag får tillfälle att göra massa godis. Älskade det när vi var små och vi hade någon jul när vi stannade hemma i sverige.

älskar snö nör den är så här!!




men nu är det bara 13 dagar kvar till total lycka!
få fira jul på det sättet jag är van vid. Inga julklappar och umgås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback