dan före dan



en filippinsk vinternatt
Klockan börjar närma sig 17:30 här i Filippinerna. Om en halv timme går solen ner och det blir kolsvart. Det mysigaste som finns är att ligga på stranden och kolla upp mot himlen och se alla tusentals stjärnor på himlen. När man bor i en stor stad som jag med alla lampor så ser man sällan alla fina stjärnor.

Kommer ihåg när jag var mindre och vi åkte hit till Bantayan. Brukade alltid gå iväg ensam och satt och tittade upp mot himlen och drömde mig bort. Njuter varje kväll av att kunna göra samma sak. Vem vet när jag kommer hit igen.... ?

Stressen i kroppen har försvunnit och jag känner bara harmoni i kroppen. i 4 dagar har jag nu lyssnat till ljudet av havet. Tror inte det finns något som är så avslappnande som det.

Livet är så underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback