bantayan

Sitter i restaurangen som tillhör bungalowsarna som vi bor i. Trådlöst internet är underbart :)
Ville tagit en morgonprommenad i morse vid 6 tiden innan det blir för varmt men vi sov så dåligt inatt att jag inte vaknade förrän 9.

Gick direkt till restaurangen och åt frukost (amerikans frukost bestående av bacon, äggröra, toast, mango och kaffe). Sen slängde jag mig i havet. Härliga 27 grader MINST. aldelles lagom. Allt annat som är kallare är för kallt.
Sen gick jag loss med kameran. Bara tagit en hundra bilder men de nedan gillade jag. Beskriver den underbara utsikt vi har här. Underbar är ett ord jag kommer använda mycket. Älskar livet här....!

Blir inte så många åt gången dock för det tar ca 5 minuter att ladda upp /bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback