En härligt händelserik helg med mysiga v...

img_0856 (MMS)

En härligt händelserik helg med mysiga vänner, spelkväll, vin, födelsedagskalas, vin, guidning i Gbg och avslutar helgen med det bästa... : firar 3 årsdag men den vackraste! Lite segt att gå upp imorse men äter frukost med våra gäster simmisen å hannisen. Vi skiljs på förmiddagen: de ska turista och vi ska utomlands-Skagen! Sååå mysigt. Solen strålar över grannlandet. Vi mumsar sjömat och strosar runt i den lilla byn. Jag säger de inte högt men får lite framtidsplaner när jag ser alla fritidsstugor... De blir ett senare projekt;) kommer snart iland i Gbg igen och tänker för 1000 gången idag att jg är lycklig över mitt kap jag hittade i Stöten säsongen 06/07. För tre år sen när vi åt på restaurang med prinsens mamma överraskade han mig med att säg till henne att vi inte alls bara var bästa vänner utan att vi var pojkvän och flickvän. Höll på att trilla av stolen för visste inte de själv. DU äger mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback