oj oj oj oj .... tomt här inne

Måste nog erkänna att jag inte alls har haft någon blogglust den senaste månaden. Min lilla mindator är så långsam att jag sitter och surfar mycket bättr på min iphone. Dock blir det så himla svårt att blogg från den. Sidan funkar inte på iphonen och att mms blogga funkar inte heller då jag bara kna få till en rubrik och jag älskar att skriva mycket.

Lägg till massa planering med den nya lägenheten coh nu flytten som är avklarqd nästan Lite saker som står på inköpslistan men det är ingen jätte bråttska med det utan vi tar de som det kommer.

Summa summarum över mitt liv nu den senaste tiden:

FLYTTEN!
Nu dröjer det absolut lång tid innan nästa.

Nu helgen som var bestod av massa packande. Gjorde flyttmat i form av sushi:



Mycket lätt att fixa och inte så mycket stök med de i måndags när 2 flyttlass gick från gamla lägenheten till den nya. Uppskattat var det iallafall coh kanske inte den vanligaste flyttmaten heller. Hade prinsen fått sitt förslag på mat igen  så hade vi bestältl jättemånga cheesebugare på mc donken som nu är vår granne här i Göteborg.


I vårt nya kök! (stolar coh bort ska snart bytas ut men det dröjer nog. utemöbler till balkongen står högre upp nu när det är sol där)


Lovar at lägga ut bilder på hela lägenheten här. Kommer nog ganska snart för prinsen drar till fjällen imorgon så jag har dator för mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback