Ibland blir man galen. . .

undrar varför jag inte tycker det är så kul å vara här inne.
Funderat på det för jag brukar ÄLSKA att blogga.

kan det vara för att jag har blivit äldre?
Prioriterar annat?
Eller kan de vara allt jag vill säg som kanske inte är värt att komma ut?

Ibland funderar jag på att ha en anonym blogg där jag kan skriva av mig och ingen vet att de e jag...
Ofta brukar jag skriva inlägg som jag bara sparar utan att lägga ut dem.

Ibland är hela världen upp och ner . . .




Bitter-Lena försvinner säkert snart. Men energin som brukar hjälpa till och trycka tillbaka henne hinner inte med. Behöver mer sol. Ser fram emot semestern i sommar. Äntligen en betald semester och mer än 1 vecka. Där man bara kan ta hand om sig själv.

 LÄNGTAR efter att samla positivenergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback