vändejt


Efter att jag hade slutat jobba så mötte jag upp Mikaela och tog oss en fika på stan. Mysigt.
Snart ska hon upp til fjällen och jobba en säsong till så det var lika bra å ta tillfället i akt och ses en sista gång innan vi ses där uppe i september.


Jag har bestämt mig för att jag ska bli duktig å gå varje dag nu när jag hellre lägger pengarna på en lägenhet än ett gym så efter mackan så tog vi och gick. Efter halva vägen så delade vi på oss och gick hem till våra olika hem.

JAG gick vilse.

Upp för ett berg
Svettig som tusan.
Regnet kom.
Jag som hade planerat å fotogafera inte på vägen hem.
Gick å gick å gick.
Kom aldrig frammåt kändes de som.

Tillsist kommer jag fram till Chalmers.
Va tusan. Har jag inte kommet längre???

Ger upp och tar vagnen sista biten.
Svetten rinner.

Nästa gång tar jag inte med mig 2 väskor.
2009-08-25 @ 19:26:54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback