par/söndagsmiddag

Jag är inte för parmiddagar/aktiviteter egentligen.
2 par som går hand i hand och ser så där slämmigt lyckliga ut. Men Lina och Oskar, jag och prinsen är inte riktigt så. 4 bra polare som har riktigt trevligt tillsammas. Jag är glad att jag har träffat Lina för vi e tokiga tillsammas. Sen att våra pojkvänner är bästa vänner sen barnsben gör det inte sämre! Lätt å prata med och kan var spontan och behöver inte kolla av med Oska hela tiden utan att göra något. TUMMEN UPP!

Trotts att jag inte tycker om parmiddagar/aktiviteter så är det inbokat en söndagsmiddag hos oss i vår nya lägenhet. Lina är inte sen: "Låter grymmt. Vi tar med vinet då!" får jag som svar när jag berättar om middagen. Hon fattar vinken!


foto: oskar

Snyggot när hon och oskar var och hälsade på oss i Oslo för någon månad sen.

Kommentarer
Postat av: L

hehe du är tokig min lilla snuskiga snygging, får nog börja följa bloggen lite bättre om du ska ge mig sådana fina vitsord hela tiden;)!

Kan inte annat än instämma, sjukt glad att vi träffats för människor som du finns det alldeles för få av!

Kärlek till dig=)

2009-10-05 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback