MItt liv som nyinflyttad i Göteborg fortsätter


Det händer mycket hela tiden i mitt liv förutom att jag jobbar som en galning.
Ska väl erkänna att jag var väldigt skeptisk till att komma "hem" igen men blir bar mer och mer positiv. Allt bara flyter på. Jobb löst sig som en smäck och nu även lägenhet. Har nu en lägenhet som ligger 30 sekunders gångväg från jobbet som vi får lov å ha tills vi hittar en lägenhet som vi vill köpa. Borde egentligen sluta oroa mig hela tiden för hur de kommer bli - som den kontrollfreak jag faktiskt är - och bara ta de lugn för att brukar lösa sig.

Njuter som bara den med min tillvaro.

Vart lite dålig med min uppdatering här men inte orkat. Måste hinna med å slappa lite med :)
Lovade mamma att jag skulle vara bättre på å skriva här inne så får fixa de ;)
2009-08-24 @ 10:11:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback