min helg i Oslo



Har haft en fantastisk helg i Oslo. Sitter på bussen hem och har somnat till någer gånger för är helt slu trotts att det blev en mycket stillsam helg. Försöker ladda upp bilder men av någon anledning så är min datorn lika trött som jag själv. Idag har det vart en hel del stressande då jag velat hinna med så mycket. Hann ta 2 luncher på mitt gamla jobb. Kul å träffa alla igen coh många ble glada samt förvånade att jag var tillbaka. Fick höra mycket positivt vilket är kul å höra.

 Att man är uppskattad och saknad på sitt gamla jobb.
Att det alltid kommer att finnas en plats ledig för mig.
När en av de högsta cheferna kommer sätter sig med en under lunchen för att ge mig positiv feedback och lite skryt.
Men framför allt att höra att jag är saknad. Fantastiskt att höra.

Trotts att jag kände att jag saknade alla samt att höra att jag gjorde ett bra jobb där så känns det skönt att själv känna att jag är nöjd med mitt val med att fytta till sverige. De kommer alltid å finnas kvar där i Oslo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback