mer och mer som hemma

Efter en fylld bil med saker från ikea och 3000.- fattigare så känns vår lägenhet mer och mer som hemma. Få saker som fattas med de kommer säkert nästa vecka.

Gårdagen blev inte riktigt som planerad. Nelly på push blev inställd. Dont need to say way. Men fick en trevlig kväll med en vän jag kännt länge. Blev en trevlig kväll med lite rosè drickande och tittade på sport.. ehm... inte riktigt det jag brukar titta på när jag vill ha trevligt men de gick fint.

Hemma halv 2 och möttes av en prins vid spisen.

Vaknade halv 8 för att  gå upp och tvätta och har gjort det hela dagen. Behövdes. Nu är allt rent och fint (behöv bara en dammsugning) sen kan vi montera upp tv-bänken och prinsen ska inhandla tv idag :) Ser fram emot en hemtrevlig lägenhet :)

Nu är jag på jobbet. Lungt och stilla men står redo att ta mig an alla tervliga gäster. Redan fått en privat konsert när en artist som bor här övade tillsammans med sina körtjejer. . . Bra start på en jobb kväll tycker jag.

Ha en tokfin lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback