Kretareunion!!!!

Mina gamla kollegor från guidetiden är tillbaka i Rethymno och Kreta UTAN mig.
Hade fått ledigt från förra jobbet i Oslo och de va planerat att jag skulle med men i och med flytten hem och nytt jobb så kunde jag inte följa med. Så jäkla typsikt.

Hade förträngt vilken dag de skulle åka men fick precis ett SMS av Fredoshini som påminde mig:

"Hello Honey!
Vi sitter på Paggis nu. ---->
Vi har det bra här på härliga Kreta.
 Puss å kram från oss alla."


Kul.... hmm.... KUL!
Åter igen så kommer alla minnena tillbaka. Galet. När jag var på kreta i maj så rev jag upp alla minnen.

"Åh där brukar vi sitta och äta!"

"Åh där ligger kontoret!"

"ÅÅÅÅÅÅHHHH... öns godaste pizza"

"Nä men åååååååååååååååå...."

"IIIIIIIIIIIIIIIIHHHH"

Allt var bara minnen. Men nästa sommar igen kanske jag kan ta mig ner med vänner och minnas åter igen. Nästa sommar ska jag baske mig ta ut semester. Kosta va de kosta vill!



När vi inte satt i vår racerhyrbil så låg vi vid poolen...


...Eller busade vid i havet.

Mot palmstranden. 5-10 minuter ner och 25 minuter för att komma upp. Svordommar kom ut min mun då kan jag lova. Och svettades som en tok. Men de va värt det :)

Imbrosravinen som går till den södra sidan av Kreta

Kournaslake - vattenskjöldpaddjakt


Grottorna i Matala

VILL TILLBAX!!!
2009-08-27 @ 20:48:16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback