kommer sakna er kollegor!!!

De gick ut ett mail idag till alla om att jag ska sluta på fredag.
Hade tänkt å köra en fuling och bara sticka utan å säg för mycket (bara de som jobbar på min avdelning som vet). Men efter det att mailet gick ut visste alla (måste väl vara en 100 st eller något) och folk började höra av sig. Ser fram emot framtiden i Sverige men det gör ont i hjärtat å lämna min stora familj här i Oslo. Man lovar ju å höra av sig och ses . . .

Jag är verkligen inte tjej som tycker om å säg hej då så blev ställd när till och med Chefen orkar ta sig tid på semestern och skickat mail til mig om det.

Känner mig så omtyckt om alla på jobbet ska veta att jag aldrig kännt mig så behövt, duktig och omtyckt som jag gjort här.

LØNNINGSPILS I SEPTEMBER NOEN!?



Alle for en og en for allesammens!

2009-08-05 @ 15:16:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback