Ikea och Nelly

Idag är en riktigt bra dag.
Bra dag på jobbet och sen blir det till ikea och inhandla massa. Skrivit en låååång lååång lista över MÅSTE-HA. Jag som är en kvinnligvarelse tycker att det finns många MÅSTE-HA saker. Planerar och planerar och klappar i händerna hela tiden för att jag älskar det här så mycket. Inreda e livet. Ska undersöka om det finns någon symaskin jag kan få låna och sy lite. Fått massa inspiration av olikla hemsidor så vill fixa å dona lite. Klippa och klistra.

Efter shoppingturen med prins och hans mor så ska jag snabbt byta om till gala. Ska tillsammans med en vän gå på

NELLY HIGH HEELS PARTY @ PUSH

Ska bli kul å göra något speciellt har inte träffat Lisa på jätte länge. Flickvän till prinsens kompis och bodde i Oslo under första månaderna när jag bodde där. Myspys. Blir inte något festande för mig då det har blivit lite mycket på sistonne.

Dax att forsätta med att se va jag kan göra på hotellet. Inga gäster är inne. De 2 som bor här nu e ute och ränner. Får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback