hänget tillbaka

har ju inte tid med det har jag ju sagt!

känner hur min hesa stämma blir ännu hesare och är rädd att det kommer bli ett faktum att rösten försvinner imorgon eller i helgen. Den årliga förkyldningen i september/oktober kommer precis som vanligt. Skönt att man kan lita på den ;)

Men har ju inte tid med det.

Har vart å myst på SOHO här i Göteborg med arbetskamrater. Mysigt men var ur form kände jag. Nästa gång blir de bättre. På väg hem hostade jag till. Då kom näsblodet forsande. GÖTT. som tur va som hade mrs Boss massa papper i väskan så de räckte till bilen iallafall. När jagkom hem och skulle borsta tänderna så kom de från andra näsan. Helt slut nu. 4e forsen av blod för den här dagen. Orkar inte mer.

Blir en bättre dag imorgon. Nu e de slaggen som gäller. Jobb imorgon med. Sen är de 4 dygns helg som e inplanerat.


Kommentarer
Postat av: Modesty

Hoppas du får en riktigt härlig helg!!!

Försök att ta det liiiite lugnt kanske... ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback