Fördelsedag =björnparken


Snart ska de firas 25 års dag. Planen var att styra ihop något i Göteborg men då vi planerade att åka upp till Stöten nu i höst och det var den helgen som passade bäst så la jag födelsedagsplanerna på hyllan lite. Kan ju alltid fira där uppe med.

Vi ska till björnparken i Orsa och sen käka en härlig middag. Kanske till och med ta ett glas eller två. Hoppas på att vi ska prommenixa på berget.

Förra året hade jag lite ångest när alla vänner och gamla kollegor började ta sig norr ut och göra säsong på nytt. I år känner jag inte samma sak. Skönt att komma på besök. Synd att det är så lång bilfärd dit bara. 7 timmar istället för 4 när jag bodde i Oslo.

Men nu längtar jag efter morgonprommenader i höstiga stöten utan några gäster. Bara njuta av den härliga naturen och tystnaden.

MYS!

Kommentarer
Postat av: sara

ååå snart 25 år ser at det er den 27 september men då får vi fira deg lite nær du kommer:-) love u kram

2009-09-09 @ 12:35:45
Postat av: Anna-Lena

det räknar jag med :)ett litet glas vin och en höstprommenad. MYYYYYS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback