Efter en tung dag och väntan på en likadan . . .

. . . är det nu dax att gå och lägga sig.

Fullt upp ikväll på jobbet. Men det var härligt att ha massa å göra så länge jag inte vart själv med allt. Alla hjälper alla. typ iallafall. Det är de bästa :)Trivs så himla bra på jobbet. . .

Två tummar upp!!

Men efter imorgon ska de bli skönt med lite ledigt.
Det vart en ordentlig uppstart för mig på jobbet. Massa jobb men nästa veckan så blir det lite ledigt. Då ska det besökas oslovänner och ska luncha med gamla kollegor på måndagen. Halv 12. Precis som vanligt. Längtar så fantastiskt mycket. Det är det tråkigaste med att flytta hem. Lämnade ju alla älsklingarna där.

Men upp med hakan. Imorgon är en annan dag. Sen är det bara 5 dagar kvar tills jag träffar sötisarna igen. Då blir det att byta ut svenskan till norsk igjen :)



NATTI NATTI!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Det går ju jättebra! Ta det bara lugnt så ordnar sig allt, gästerna kan vänta några minuter! :)

Nu ska jag också ta mig hemåt så får papperen vänta till en annan dag...

Nattikram! :)

Postat av: Anna-Lena

tycker de går superbra. trivs fantastiskt bra! Det ska alla veta!

2009-09-13 @ 07:57:59
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

tycker de går superbra. trivs fantastiskt bra! Det ska alla veta!

2009-09-13 @ 08:08:37
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback