Underbar höstdag 29/9 2009

Underbart det är att vakna och inse att man inte behöver gå upp precis på en gång. Att man kan ligga och mysa LIIIITE till och att jag har valet att jag kan gå upp .. men bara OM jag vill.

Idag hade jag detta underbara moment. Prinsens klocka ringde. Killen som älskar att snooza gjorde det och det gjorde inte mig ett dugg. Hade svårt att vakna ändå för kunde knappt få upp ögonen. Väldigt trött nu förtiden. Vaknade vid kl2 inatt av att jag låg på täcket i mina kläder. Hade tydligen somnat och prinsen kunden tydligen inte väcka mig. Tecken på att man behöver sova??

Gick iallafall upp efter den 5te snoozsignalen och gjorde kaffe till oss innan han fick stressa iväg till skolan. Fixade mig inför en lunch med en vän jag träffade när jag var nere och jobbade som guide på kreta. Tiden går så galet fort. 2006 var det. 3 år sen. Har inte setts på 1 år. Mycket har hänt.

Om en timme ska jag ta mig till jobbet. Efter 4 dygns ledighet så ska jag på`t igen. 6 dagars jobb. Men det kommer vara fullt denna veckan. Precis som vanligt så tiden kommer att gå fort.

Tisdag: jobb
Onsdag: jobb, ost och vinprovning på SOHO med Linn
Torsdag: Jobb, Cabaret Lorensberg (tack Lena;) )
Fredag:jobb och fest för mig
Lördag: slappt och sen jobb
Söndag: jobb sen hem till Halmstad, träffa syster
Måndag: Halmstad, Ledig!


Fotograf: Christian Rydberg
(mina fotografier kommer men är för lat att blogga från min egna dator och orkar inte lägga över bilderna på prinsen som jag alltid använder. Många galna ligger på min kamera :)
En söt björnunge i Orsa Björnpark


Kommentarer
Postat av: Modesty

Torsdag - Cabaret Lorensberg!!! ;)

/Mrs Boss...

Postat av: Anna-Lena

tack Lena! ändrat!

2009-09-29 @ 16:09:56
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback