stoooor gäsp

Gick in med en positiv inställning till mycket att göra på jobbet.
Gick hem men sjuukligt ont i fötterna och en kurrande mage då jag glömde bort att föda den.

Ligger i sängen och kan knappt hålla ögonen öppna (vilket i sig är ganska bra eftersom jag ska upp om lite mer än 7 timmar)

Trotts att det var mycket att göra, svetten rann och leendet var påklistrat så gick jag även hem med en positiv inställning. Snart är det helg . Prinsens ska firas, bio ska ses, fest ska ordnas, tårsta ska bakas.
Kommer få slappna av på måndagen nästa vecka iallafall (om man inte räknar med att vi ska klättra då)

Nu ska jag läsa lite innan jag möter John Blund

Natti allihopa!

- Kram

Kommentarer
Postat av: Modesty

Du var jätteduktig i kväll!!!

Tack för din positiva inställning!!!

Nattikram!

(glöm inte att äta - flera gånger VARJE dag...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback