quiznight på Bulls i Halmstad

Mysigt att bara ta en tur till stan en tisdagkväll.
Behövde verkligen något som bara fick mig att slappna av.

Jag gick dit i tron om att jag inte skulle kunna något alls men tillsammans med Micke så kunde vi nästan hälften iallafall. Tyckte jag var bra om man jämför med alla TP försök jag har haft. Så månag gånger jag tjurat när jag förlorar. Men detta var riktigt kul.

Har inte grattat Micke tillräcklig för han har fått jobb i Göteborg. Då blir de mer quiztime när han kommer upp om en månad :) Hans jobb blir lite glömt i och med annat som tyvärr har hänt i mitt liv. Men tar igen det när han flyttar upp. Men jätte glad för hans skull:)


Kommentarer
Postat av: Modesty

Hmmm... Micke kanske inte ser fullt så nöjd ut... ;)

Hoppas allt har gått så bra det kan under de senaste dagarna!!!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback